Customer Care Expert

United Business Support maakt deel uit van United Consulting™. Samen hebben we al meer dan 25 jaar de ambitie om de ideale werkomgeving te creëren voor ondertussen meer dan 750 consultants in finance, HR, supply chain, business support en marketing.

Wij zijn gespecialiseerd in Business Support consultancy, maar not as you know it. We zijn 100% Belgisch én family-owned. Onze stijl van het huis wordt bepaald door onze persoonlijke aanpak.

Unieke projecten, talent coaching, legendarische afterworks én een werkritme op mensenmaat. Dat is waar we op inzetten.

YOUR JOB

Bellen met een script voor je neus is niks voor jou? Ook niet voor ons! Onze aandacht gaat naar de kwaliteit van je antwoorden, klanttevredenheid en prestaties als team. Als customer care expert, bij één van onze projecten in de bankensector, maak jij het verschil in de beleving van klanten.

Samen met je collega’s op project ondersteun je klanten en kantoren op een warme manier via verschillende kanalen in de service- en salesprocessen.

  • Na je opleidingstraject ben jij expert in jouw domein. Je houdt je kennis over nieuwe producten, processen en nieuwe digitale functionaliteiten continu op peil.
  • Je staat telefonisch, via e-mail en via de berichtenservice in contact met klanten en kantoormedewerkers. Je analyseert hun vragen, doet onderzoek en geeft gepaste oplossingen.
  • Dankzij je luisterend oor detecteer je de behoeften van klanten. Je ondersteunt klanten in onze digitale toepassingen of brengt hen in contact met hun kantoorhouder.
  • Je werkt actief aan je eigen groei, aan die van de klantendienst en aan die van de organisatie waar jij als consultant aan de slag bent.

GOOD TO KNOW

  • Je werkt voornamelijk in de dagshift, maar bent bereid om (occasioneel) ook avond- en weekenddiensten op te nemen.
  • Je geniet van een goede balans tussen werk en privé dankzij de vrijheid om zelf te kiezen tussen thuiswerken of werken op kantoor, met gemiddeld 60% thuiswerk.

YOUR SKILLS

  • Je hebt idealiter een eerste werkervaring en bachelor- of masterdiploma op zak, of je hebt gelijkwaardige ervaring.
  • Je denkt graag mee na over de behoefte van de klant en stelt gerichte oplossingen voor.
  • Je omarmt verandering als een kans om te groeien en neemt graag initiatief.
  • Helder en open communiceren zit in je natuur, zowel in het Nederlands als in het Frans. Een uitstekende kennis van het Frans is een must.

OUR OFFER

  • Een vast contract van onbepaalde duur.
  • Een aantrekkelijk loon met een bedrijfswagen, inclusief tankkaart.
  • Een uitgebreid pakket aan extralegale voordelen, die we je graag voorstellen tijdens een eerste gesprek.
  • Boeiende projecten bij onze klanten, met een gemiddelde duurtijd van 6 tot 10 maanden.
  • Variatie en kansen, maar vooral: veel nieuwe uitdagingen!
  • Opleidingen en een groeitraject op jouw maat.
  • Een grote focus op jouw work-life balance. Bij ons geen overuren. En met 32 vakantiedagen (bij een voltijdse) kan je op tijd en stond je batterijen opladen.
  • Leuke events met jouw United-collega’s. Sfeer & fun verzekerd!
  • Toegang tot exclusieve belevingen en meer dankzij ons loyalty platform.

Want to become part of United? Solliciteer dan vandaag nog!

Joke Verberckt

Wie kan ik contacteren?

Sollicitatie­proces

Telefonische screening

Zodra wij je cv ontvangen – via LinkedIn, op een jobbeurs of via onze site – gaan we met jouw kandidatuur aan de slag. Dan bellen wij je op en leren we elkaar kennen tijdens een kort maar krachtig gesprek van een half uurtje. Zitten we op dezelfde golflengte? Dan spreken we een datum en uur af waarop jij eens langskomt om face-to-face kennis te maken.

Ontmoet ons

Tijdens die eerste ontmoeting leer je onze manier van werken iets beter kennen. En dan krijg jij het woord. Niet om over het weer te vertellen, dat deden we al om het ijs te breken. Eerder om het eens over je competenties, talenkennis, motivatie, salaris en beschikbaarheid te hebben. Je technische skills mag je dan weer met de loyalty manager overlopen. Om daarna alles even te laten bezinken.

Contract bespreking

Zijn we allemaal overtuigd van een match? Dan bellen we je op met goed nieuws. Nog vragen? Dan is dit het moment om die te stellen. Want hierna word je bij ons verwacht om je contract te bespreken. En zit jij straks bij een van onze klanten voor je eerste uitdaging. Succes!

Meet our people

Benieuwd hoe het is om deel uit te maken van United Business Support?

Deze video’s geven je alvast een beeld van onze unieke bedrijfscultuur.

Solliciteer

Zin om te werken bij United Business Support? Laat je gegevens achter en zet de eerste stap naar jouw nieuwe uitdaging!

 

Toegestane bestandstypen: doc, docx, pdf, Max. bestandsgrootte: 5 MB.
Privacy consent*