Customer Service
Consultant

United Business Support maakt deel uit van United Consulting™. Samen hebben we al meer dan 25 jaar de ambitie om de ideale werkomgeving te creëren voor ondertussen meer dan 750 consultants in finance, HR, supply chain, business support en marketing.

Wij zijn gespecialiseerd in Business Support consultancy, maar not as you know it. We zijn 100% Belgisch én family-owned. Onze stijl van het huis wordt bepaald door onze persoonlijke aanpak.

Unieke projecten, talent coaching, legendarische afterworks én een werkritme op mensenmaat. Dat is waar we op inzetten.

YOUR JOB

Als Customer Service Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt en beantwoord je de vragen van de klanten. Je zal verantwoordelijk zijn voor zowel de inbound als outbound oproepen op de Customer Service afdeling. Je analyseert de behoeften en vragen van klanten en denkt mee na over een gepast oplossing. Nadien stuur je de klant door naar het juiste departement. Verder optimaliseer en onderhoud je de relaties met klanten, tussenpersonen en partners. Ten slotte zorg je samen met je collega’s van de klantendienst voor een hoge klantentevredenheid.

YOUR SKILLS

  • Je hebt idealiter een eerste werkervaring en bachelor of masterdiploma in je rugzak, of je hebt gelijkwaardige ervaring.
  • Je drukt je moeiteloos uit in het Nederlands, Frans en Engels, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Telefonisch contact schrikt jou niet af. Je staat namelijk dagelijks in contact met de klant via mail en telefoon.
  • Je bent commercieel ingesteld en werkt klantgericht
  • Je neemt initiatief en gaat probleemoplossend aan de slag

OUR OFFER

  • Een vast contract van onbepaalde duur.
  • Een aantrekkelijk loon met een bedrijfswagen, inclusief tankkaart.
  • Een uitgebreid pakket aan extralegale voordelen, die we je graag voorstellen tijdens een eerste gesprek.
  • Boeiende projecten bij onze klanten, met een gemiddelde duurtijd van 6 tot 10 maanden.
  • Variatie en kansen, maar vooral: veel nieuwe uitdagingen!
  • Opleidingen en een groeitraject op jouw maat.
  • Een grote focus op jouw work-life balance. Bij ons geen overuren. En met 32 vakantiedagen (bij een voltijdse) kan je op tijd en stond je batterijen opladen.
  • Leuke events met jouw United-collega’s. Sfeer & fun verzekerd!
  • Toegang tot exclusieve belevingen en meer dankzij ons loyalty platform.

Want to become part of United? Solliciteer dan vandaag nog!

 

Amelie De Mesmaeker

Who to contact

APPLICATION PROCESS

SCREENING BY TELEPHONE

As soon as we receive your CV – via LinkedIn, at a job fair or via our site – we’ll get started with your application. We’ll give you a call and get to know each other during a brief but to-the-point conversation of about a half an hour. Are we on the same wavelength? Then we can arrange a date and time for you to come in to meet us face-to-face.

COME MEET US

During our first meeting, you’ll get to know a little more about our way of working. And we’d like to hear what you have to say, too. Not to talk about the weather, we’ve probably already done that to break the ice. But rather to hear about your competencies, language skills, motivation, salary and availability. You can go over your technical skills with the loyalty manager. And then you’ll have the chance to let everything sink in a little.

CONTRACT NEGOTIATION

Are we all in agreement that we’ve found a match? Then we’ll call you with the good news. Any further questions? This is the time to ask them. Because shortly, we’ll be expecting you to come in to discuss your contract. And before you know it, you’ll be assigned to one of our clients for your first challenge. Good luck!

Meet our people

Curious to know what it’s like to be part of United Business Support?

These videos will give you an idea of our unique business culture.

Apply

Interested in working at team United Business Support?

Let us know below why you shouldn’t be missing form our team!

  • Accepted file types: doc, docx, pdf, Max. file size: 5 MB.